Saturday 19 March 2011

Hot Air Ballon 2011, Putrajaya.

hot air ballon..acara yg paling aku tgu2 sbb last year tak pegi..rugi betul rase nye..so kali ni,msti pegi walau ape pn..aku kene redah jugak...tp terpakse balik umah dlu sbb,gadget kat umah...so sbtu pagi bertolak awal..then jmpe diha kat sane...perhhh..maner dtg manusia2 ni..kul 730.. dh ramai...
ermm..cam nak ajak shyefar..but no respon from her..:(..sokay la ...
nak ajak echam tapat..derr..mamat tuh baru nak amik kamera esok..:p
well' for me..it's a fun day..!!!


pagi2 lg belon ni dh dilepas kan,sape dtg lambat mmg tak dpt nak nengok ler..


ni je la belon yg ader tuk org awam naik...yg byk2 tu tak bleh..so kene naik yg ditambat ni je,dewasa rm10,kanak2 rm 5..tiket terhad,satu hari hanya 300 je yg dijual..
 





selain belon,paragliding pun ader..
aku takut gler tgk dorang main,dh la main dekat dgn belon...kang kejadian berlaku kang..sape nak tanggung...tp mmg smart la dorang cntik je susun..
so senang la aku snap..:)


comel kan..:)...kecik kecik..bulat bulat terbang terbang...eeeiii..geram..!







ni aku amik dri jambatan..selamber je dorang park keter kat sn,aku pe lg,,join la skali..polis tak tangkap pun...tp time ni dlm kul 11 pg..so tak de show..ptg kang baru ader..:)




Darth Vader..!!! semua org tgu dia,tp punyer la cepat dia trun..tension je aku...



heheh..comel...





:(



Doraemon..!! pon samer,cepat now dia turun..lum naik lg dh dipangil turun,nak amik muke dia pn tak sempat..:),tp time ni de wat tribute to Japan sbb Tsunami.





haaa....kalo nak taw,cm ni la dorang tukar gas.cube korang tgk mamat yg baju puteh tu...korang taw tak,dia pakai baju yg orang F1 tu pakai..betape panas nye api tu..korang tgk muke dia,kan dh terbakar sikit...belon ni dri Vietnam..elok la aku tak naik,kalo tak terbakar shawl aku..:p

2 comments:

  1. aippp...u u...ader je ur name..:)
    tu la main nyorok2 lg dgn i..kan dh ilang..:p

    ReplyDelete