Tuesday 11 October 2011

it's been a while......

hello guys..!! wah,lamer giler tak hapdate blog..errmmm,mayb sebb dh lamer tak outing since raye hari tu..puasa dh break sebulan,pastu smbung plak lg dgn syawal..last2 rase cam berat plak nak start balik...
+ busy dgn kerja,so tak sempat la nak menghapdate...:)

anyway, baru2 ni bukak balik fail2 lamer time mula2 dulu nak start fotografi ni...gambar2 yang tah hape2 tu biler tgk balik cam ok plak...so sambil2 susun2 fail tu ader la edit2 sikit...


my lil' CRIB
 tempat paling aman dan yg paling privacy sekali dlm hidup aku...so,this picture was taken a few years ago...so,skunk ni,aku rase dinding pn dh tak nampak sbb dh penuh dgn gambar2 yang aku suke and yang aku amaik sendiri....mama?? tak ckap ape pon...dia orait je..hehehe..!!
tp cam pelik jugak,kalo dulu mama bising kalo tampal2 ni..agak nye aku dh besar ni..dia dh tak mampu nak bercakap ape2 kot..hehheh...:)
Arissa Qaisara

 ni Arissa Qaisara...so mmg pic ni dh lamer la,sbb skunk umo dia dh nak masuk 3 tahun,time ni mmg suke la main dgn dia...kecik2 lg aku mg dh latih dia bergambar,so skunk biler dh besar pandai betul berposing..:)

Cik Pika...

ni cik pika yg wat..:) time ni ktorang meeting...time ni aku kerja sambilan kat Jabatan Perangkaan,Minlon bahagian perkhidmatan...rindu nye dgn korang2 kat sana..:)

when u remember someone.....:[

kadang2 biler aku down,aku suke wat notes...aku mmg suke notes..kalo ader org yg tulis notes untuk aku n letak kat meje,mmg aku simpan smpai biler2 pon..even notes tu tak seberape.

kalo la aku boleh bagi dia notes2 yg aku wat untuk dia,time aku teringat kan dia....kan best..:)

wish i could say it tu dia....

dia mmg akan menjadi org yang akan terus berada dlm khayalan aku..sbb tak mungkin aku dapat pergi beyond that border......
......

time ni cam almost give up....!

pujuk hati supaya tidak masam muke...plezz la elin...:) smile..:)

ingin menjadi mimpi indah dalam kehidupan semua orang....
layak ke..??

yerp...dont be so sad my dear myself....:)


heheheh...i know what it's mean...yeh..yeh...a lil' dirt on my head..kuning sikit...welll...i'm adult ok..ngeh3...
suke this statement...cam....wow..!! then biler pikir balik..a'haa.. u r right...


aku membayang kan yg suatu ahri nnti aku akan ader buku photography aku sndiri..kalo tak de org yg sudi nak publish kan,x pe...aku sendiri akan publish kan..untuk diri aku sendiri dan tatapan anak cucu aku sndiri..heheheh..(berangan tak sudah)..:p

Shyefar....Sharifah Faizura Syed Abd Ghani.

i never been in love.....so i dont know how it feel...






in loving memory

Mel...my cats....agak nye dia kene baham dgn ular sawa, xpe la..nak wat cm ne..





Arissa Qaisara mmg giler cats.......huhu
must love cats...:)
Lisa Surihani...

she's gorjes..! suke sgt dgn lisa,harap sgt dpt jmpe awak lisa..:)

this is melati...time keje kat ptjaya dulu selalu kua tgk wayang..tp skunk dh lamer tak lepak dgn dia..wah rindu nye lepak2...:)

PINK...

i hate pink...but i dont know,dari kereta smpai la ke botol air..mmg semua nye pink..
aku rase bahana sbb dulu aku mmg anti pmpuan yg suke pink..kehkehkeh..!!

air sarsi je pong....hehehhe...

teluk renjunan,kelantan..first time naik smpan.giler cuak...

kampung nelayan

bro fabien...




2 comments:

  1. at last...menatap lagi gmabar berharga dari kamu =)

    ReplyDelete
  2. hai dear....:)
    yerp2 lamer sunguh tak update pic..been busy la with work lately....InsyaAllah..akan ader entry2 pic baru next month yer..:)
    neway thanks for drob by ...

    ReplyDelete